top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraPetr Scháněl

Fuck-up II.

Názor odborníka.


Oslovil mě klient s objednávkou loga. Mělo jít o připomenutí výročí architekta Josefa Gočára. V Hradci Králové žiju odmala a jeho stavby nelze přehlédnout. Pamatuji si, jak na mě působily, když jsem by kluk a jezdil s tátou na kole po nábřeží kde stojí gymnázium. Nebo jak jsem měl rande na Gočárových schodech v jednom s oblouků. Pustil jsem se do studia materiálů o Gočárovi. Ústředním motivem bylo písmeno G, které používal jako svůj monogram. Projekt podporovalo několik partnerů. Prezentace návrhu proběhla na společné koordinační schůzce. Součástí vizuálu byla také aplikace loga na odlišných materiálech a webových stránkách. Logo po úpravě získalo tvar textu uvnitř stylizovaného znaku. Spíše než logo jde o formu samolepky, která bude použitelná na rozdílných grafických podkladech. Za týden jsem připravil a spustil webové stránky projektu a sdílel odkaz s partnery. A pak to přišlo... Na mobilu vidím nepřijatý hovor. Volám zpět a ozve se Eliška. Chtěla mi sdělit, jak je zdrcená logem projektu, které jsem vytvořil. Prý neměla čas přijít na schůzku, aby se včas vyjádřila. Je odborník na design, studovala na Umprum a vede dvě galerie. Vysvětlil jsem jí celý proces vzniku a nečekal, že to pochopí. Vše už bylo rozjeté a nedalo se to vrátit. Další měsíc jsem byl úplně zdrcený.




60 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Přítel

Fuck-up

bottom of page