top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraPetr Scháněl

Putování do Santiaga


Svou pouť do Španělska jsem začal před třemi lety z Hradce Králové na kole. Každý rok ujedu nebo ujdu větší nebo menší kousek cesty. Záleží na terénu, který mám před sebou. Mám oficiální průkaz poutníka - credenciál, kam sbírám razítka. Až na pár výjimek bivakuji pod širákem, nebo si domluvím dopředu nocleh v hostelu pro poutníky. Trasa z Čech je dobře značená a měl jsem ji rozdělenou na tyto části:

Z Hradce Králové do Prahy - 180km (na kole, lodí po Sázavě i pěšky)

Z Prahy do Klatov (pěšky) - 150km

Z Klatov do St. Gallen ve Švýcarsku - 600km (na kole)

Ze St. Gallen do Luzernu - 150km (pěšky)




Letošní rok plánuji vyrazit na kole na nejdelší část - 1 600km. Můj cíl bude v Bilbau ve Španělsku.


11 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Přítel

Fuck-up

bottom of page